Író leszek? Meglehet. Jelenleg olvasó vagyok.

Vettem egy könyvet. Kezdő íróknak készült tankönyv. Képek nincsenek benne, viszont izgalmas feladatok annál inkább. Azért készítem ezt a blogot, hogy a feladatok megoldása - az én megoldásaim - olvashatóak legyenek. Hiszen olvasók nélkül író sem lehetek. Pedig szeretnék az lenni.

Író leszek! - Feladatok

Pillanatpróza

A történet. Állatira nem érdeklem én. Az én érzéseim és az én világom. Csak a sztori. Egy jól megírt, magával ragadó, eseménydús sztori. Ahol ugyan megjelenhetnek belőlem apró morzsák - hiszen mégis én írom - de akkor sem érdeklem.

 

Szörnyű ezt belátni, de benne van a könyvben. S ha belegondolok, engem sem érdekelt soha az író életrajza. Inkább az, hogy nekem mit jelent az az írás (vers, novella, regény vagy akármi), amit éppen olvasok.

 

Olyan érzés, mintha meg kellene fordítanom énközpontú világképemet, s én magam kikerülnék egy pillanatra a saját világomból. Engem vajon érdekel? Milyen ez a világ? Milyen a történet? Mennyire izgalmas? Kell egyáltalán az izgalom? Naná. Attól lebilincselő a sztori.

 

Nem könnyű művészet az írók szóbűvölete. Egyre inkább úgy gondolom, hogy eme társaság közelebb áll a varázslókhoz, mint David Copperfield.

Sebaj. Azért én belevágok. Ha ez kell nektek, kedves leendő olvasóim, megkapjátok. Egy izgalmas, olvasmányos történetet. S remélem tetszeni fog. Vagy sírtok rajta. Vagy amit csak akartok.

Címkék: kezdő írók kézikönyve; írói ötlet; amatőr írás;

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bewriter.blog.hu/api/trackback/id/tr763202078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása