Író leszek? Meglehet. Jelenleg olvasó vagyok.

Vettem egy könyvet. Kezdő íróknak készült tankönyv. Képek nincsenek benne, viszont izgalmas feladatok annál inkább. Azért készítem ezt a blogot, hogy a feladatok megoldása - az én megoldásaim - olvashatóak legyenek. Hiszen olvasók nélkül író sem lehetek. Pedig szeretnék az lenni.

Író leszek! - Feladatok

Pillanatpróza

Kavargó. Ez a legjobb szó arra, amit most érzek. Az egész történet kavarog bennem és átjárja lényemet. Érzem a főszereplőm fájdalmát, örömét és elkeseredettségét is, mely reménnyel párosul. Belém marnak a mellékszereplőim mondatai és örömmel oldódom fel a végén.

 

Más nem történik, csak a történet ízét ízlelgetem. Kavarog és hamarosan eljön az a pillanat, amikor már csak írnom kell. Bátran és kötetlenül, hogy a végén egy szigorú szerkesztő tollával rendet tegyek az egészben.

 

Mit érzek most? Olyan, mint a szerelem. Fojtogat és gombócokat termel bennem, amik mind a feloldást várják. S azonnal elsimulnak, ha elképzelem a könyv borítóját, ha látom a képet, amit szeretnék. Még nem szóltam a fotóművésznek. Pedig a kedvenc képem tőle. S tökéletesen kifejezi azt, amit most érzek.

Címkék: amatőr írás kezdő írók kézikönyve; írói ötlet;

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bewriter.blog.hu/api/trackback/id/tr143385553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása